TA STRONA UŻYWA COOKIES

Informujemy, że nasza strona może dostosowywać treści reklamowe do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu plików cookies oraz podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz przetwarzaniu Twoich danych przez Effector S. A. (administratora), w celach analitycznych i statystycznych oraz personalizacji treści marketingowych.
 
Co zyskujesz?
Korzystanie z naszej strony i jej funkcjonalności jest dla Ciebie bardziej komfortowe, a wyświetlane reklamy są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb.
 
Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować tego rodzaju przetwarzanie, możesz dokonać tego w każdej chwili za pomocą ustawień Twojej przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdziesz w ustawieniach przeglądarki internetowej, z której korzystasz oraz w naszej polityce prywatności.
 
Informujemy, że klikając „akceptuj” bez zmiany ustawień prywatności w Twojej przeglądarce, wyrażasz dobrowolnie zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu końcowym plików cookies i innych podobnych technologii służących do dopasowywania treści marketingowych oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych przez Effector S. A. Więcej na temat zasad przetwarzania przez nas Twoich danych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Kontynuuj bez plików cookies

Dofinansowania

FUNDUSZ PREWENCYJNY PZU – ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIA LUB ZMNIEJSZANIE SKUTKÓW WYPADKÓW UBEZPIECZENIOWYCH


 

Firma Effector S.A. w ramach współpracy z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń PZU S.A. otrzymała dofinansowanie z funduszu prewencyjnego na zakup gaśnic przewoźnych typu AP – 50 I AP 25, który to sprzęt ma na celu poprawę bezpieczeństwa poprzez szybki dostęp do podręcznego sprzętu gaśniczego.

Wartość projektu: 5 338,20 PLN
Kwota dofinansowania: 5 000,00 PLN

 

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 6.1 Paszport do eksportu.


 

Firma Effector S.A. realizuje projekt pn. „Wdrożenie Planu Rozwoju Eksportu w firmie Effector S.A.” finansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 6.1 Paszport do eksportu.

Wartość projektu: 363.600,00 PLN
Kwota dofinansowania: 181.800,00 PLN

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Głównym celem projektu intensyfikacja działalności eksportowej oraz promocja marki i wizerunku firmy za granicą. Tym samym, niniejszy projekt ukierunkowany jest w szczególności na zwiększenie poziomu eksportu w całkowitej sprzedaży firmy oraz zintensyfikowanie powiązań z zagranicznymi partnerami. W ramach projektu zaplanowano:
- uczestnictwo w 5 zagranicznych imprezach targowo – wystawienniczych oraz wyszukiwanie i dobór partnerów na rynkach docelowych,
- rozpoczęcie działalności eksportowej na 4 rynkach (holenderskim, francuskim, rumuński i serbskim)
- rozwój działalności eksportowej na 3 rynkach (rosyjskim, niemieckim, brytyjskim).

Realizacja projektu zaplanowana została w okresie 01.01.2012r. do 31.12.2013r.


Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B.


 

Firma Effector S.A. zrealizowała projekt pn. „Wdrożenie internetowego systemu B2B integrującego zarządzanie procesami produkcyjnymi w celu elektronicznej wymiany danych pomiędzy firmą Effector S.A. a partnerami biznesowymi” finansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B

Wartość projektu: 212.000,00 PLN
Kwota dofinansowania: 101.750,00 PLN

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Projekt ma na celu wdrożenie systemu klasy CAD, który będzie wspomagał nas w projektowaniu, wycenie, produkcji i sprzedaży stolarki aluminiowej oraz ramek okładzinowych. Nowy system jest wyposażony w środowisko graficzne, które przy pomocy predefiniowanych bibliotek systemów profili aluminiowych, pozwoliło na sprawne projektowanie elementów stolarki aluminiowej i ramek okładzinowych. Realizacja projektu przyczyniła się do rozszerzenie profilu produkcji o produkcję stolarki aluminiowej oraz gotowych ramek okładzinowych (finalny produkt). W wyniku realizacji projektu powstało 5 nowych stanowisk pracy. Jedna osoba została zatrudniona na stanowisku pracy związanym z wyceną i obsługą przesyłanych przez klienta zamówień. Natomiast cztery stanowiska pracy związane są bezpośrednio z procesem produkcyjnym ram aluminiowych. Czas zwrotu inwestycji jest szacowany na 8 miesięcy. Efekty projektu będą ciągłe. Będziemy rozwijać produkt, a w miarę potrzeby i rosnących wymagań rynku modyfikować go zgodnie z obowiązującymi trendami. Przewidywany przez nas okres życia produktu to minimum 10 lat.

Projektu zrealizowany został w okresie 01.04.2012r. do 31.12.2012r.